reklama

7 možných krokov ku Krásnej pleti v každom veku (čast III.)

Pleť každej ženy je špecifická a individuálne reaguje na možné vonkajšie aj vnútorné vplyvy. Preto sme sa rozhodli v siedmych krokoch hlbšie rozobrať všetky významné a možné vplyvy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Krok č.1 Strava a pitný režim

Krok č.2 Spánok a vaša pleť

Krok č.3 Šport a relaxácia

Krok č.4 Čistenie pleti a používanie kozmetiky

Krok č.5 Dermatologická podpora

Krok č.6 Estetická medicína

Krok č.7 Plastická chirurgia

Krok č.3 Šport a relaxácia

Som presvedčená, že väčšine z vás športovanie nie je cudzie. Pri športovaní dochádza o.i. aj aktívnemu prekrveniu pokožky, ktorá následne vyzerá podstatne zdravšie a prirodzenejšie.

Ale čo s tými, ktorým športovanie nie je veľmi po vôli?

Medzi nich sa, bohužiaľ, musím zaradiť aj ja. Samozrejme, že rôzne pokusy boli. Doteraz patrí moja vďaka našej poprednej kulturistke, desaťnásobnej majsterke sveta Janke Purdjakovej, ktorá mi vytvorila skvelé podmienky aj motiváciu, ale moje sebazaprenie pravidelne sa „nakopnúť“ a odkráčať do posilňovne vydržalo pol roka, presnejšie s prestávkami boli 3- „polročné“ pokusy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neúspešne. Čiže tadiaľ cesta neviedla. A občasné lyžovanie to nezachránilo. Keďže roky pribúdali čoraz rýchlejšie, rozhodla som sa peniaze, ktoré som od rodiny a známych dostala k mojej 50- tke na kúpu zlatých hodiniek, investovať do koňa.

Áno, vidíte dobre:-). Kúpila som si koňa, ktorého som dovtedy videla tak akurát na obrázku alebo z bezpečnej diaľky. Najala som si trénerku, nakúpila knižky, aby som dokázala porozumieť tomu veľkému zvieraťu a zázrak sa stal.

Už neexistujú žiadne vnútorné boje a výhovorky, naopak, jazdenie na koni prináša skvelý relax a zážitok. Pritrafil sa už síce aj občas nejaký pád, ale jazdím stále a viem, že je to niečo, čoho sa za žiadnych okolností nevzdám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Minulý rok som našla chuť aj v golfe, takže neobľúbené prechádzky odrazu nabrali zmysel a rýchla chôdza v (obyčajne) krásnom prostredí je spojená aj so športovým zážitkom a spoločnosťou príjemných ľudí.

Takže možno jemná skromná rada - nemusí to byť práve kúpa koňa alebo golfové ihrisko, ale čo tak možno zaobstarať si psíka, s ktorým by ste museli absolvovať povinné prechádzky?

Že na to nemáte čas? Že už máte svoj zabehnutý režim a toto by so sebou prinieslo veľké zmeny? A čo keď je práve teraz čas na nejakú zmenu ? Stereotyp a a s ním často spojený stres ubíja našu pokožku.

Stres je obrovským nepriateľom aj pre mladú pleť - zvýšená hladina adrenalínu totiž zužuje cievy, čím znižuje prívod kyslíku a živín, ktoré pokožka potrebuje k tvorbe kolagénu. A keď pokožke chýba kolagén, chýba jej aj pružnosť a elasticita. Okrem toho pri strese stráca pokožka schopnosť zadržiavať vodu, preto sa veľmi rýchlo dehydratuje a v kombinácii so zvýšenou hladinou krvného cukru , ktorý spôsobuje rozpad kolagénových vlákien, sú vrásky na svete.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto, milé dámy, porozmýšľajte, skúste čo najviac eliminovať stres, nájdite si svojho „ koníčka“, naučte sa relaxovať a uvidíte, že sa Vám Vaša pokožka odvďačí.

MUDr. Janka Holešovská

MUDr. Janka Holešovská

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som lekárka so špecializáciou na estetickú medicínu, dermatológiu a plastickú chirurgiu, som vedúcou lekárkou kliniky MEDICOR v Poprade (www.medicor.sk). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu